joi, 20 noiembrie 2008

Egiptul-o vacanta superba

Egiptul este una dintre multele tari străine pe care le-am vizitat.Am plecat la ora 1:50 noaptea si am ajuns la 4:30 in Egipt.Primul oras pe care l-am vizitat a fost.............






Cairo,capiatala Egiptului si pot spune ca desi doar am vizitat ne-am distrat.In prima zi in ciuda faptului ca am ajuns tarziu am reusit sa ne cazam.In a doua zi a inceput tot.Am fost la Muzeul legendelor.Acolo a fost superb.Am vazut mumia lui Toutankaomun.Am văzut si altele.In rest ne-am intors si am stat in piscină fiind un grup de 11 persoane.A treia zi am vizitat un specatcol unde am văzut piramidele si Sfinxul.Mi-a placut.A patra zi am facut Safari de 4 ore si era sa mor deoarece era caldura tare.Apoi la 13:00 am plecat spre .........

Sharm el Sheik unde am stat 6 zile numai in apa deoarece ........ veti afla: In prima zi am inotat cu delfinii care faceau acrobatii in aer mirandu-ma de cat de talentati erau.A doua zi am fost pe o croaziera la o cina roamntica de 2 ore .Mi-a placut.Am mers la un restaurant unde am stat pana la 12:00 noaptea , apoi la hotel.Urmatoarele zile pana in a patra am mers la mare, o mare foarte adanca si inca ceva : marea aceea este recunoscuta deoarece are a doua linie de colari.Acolo am facut scufundari.Nu-mi imaginam ca e real , credeam ca e un vis.A cincea zi am facut scufundarile.A sasea zi am plecat pe la 2:00 noaptea , dar am ajuns la aeroport devreme pentru a sta la un McDonald' si sa l-om o inghetata.Pe la 7:00 am ajuns acasa.




Va invit sa mergeti!!

2 comentarii:

Monica spunea...

A fost frumos banuiesc.

mihnea b 99 spunea...

da, chiar a fost!!! iti doresc sa mergi ;))