miercuri, 19 noiembrie 2008

Fotbalul- sportul meu preferat

Fotbalul este sportul meu preferat.Se joaca 11 vs 11.Anul trecut , pe 6 decembrie, de Mos Niculae, am avut meci in campionat cu A - III-A c.De prima oara cand am pus piciorul pe minge mi-a placut si nu am putut sa ma abtin.As juca acest sport minunat in fiecare secunda.Echipa mea favorita este Chelsea Londra.Mie imi place sa stau portar.Tocmai astazi 19.11.2008 m-am accidentat foarte rau.In acelasi timp jucatorul meu preferat(portar) este Petr Cech.


Din Romania eu tin cu F.C. Steaua Bucuresti.
Nu stiu de ce mie imi plac foarte mult echipele straine.Acelea,m-am invatat si eu ca au un joc care te la sa ramai...uimit.Visul meu este sa joc la Chelsea.O echipa mare stie sa lege pasele sa te lasa cu gura cascata si dupa aceea te poti considera o echipa mare.Chelsea, joaca in acelasi timp spectaculos, dar golurile nu lipsesc din poarta echipei adverse.Anelka su Drogba sunt acolo si speculeaza.
Chelsea este in top 5 ori pe 1 ori pe 2.
Petr Cech este cel mai bun portar al lumii.

FOTBAL!!

3 comentarii:

Monica spunea...

Ai scris frumos dar ai putea sa o mai dezvolti.

mihnea b 99 spunea...

ms

Anonim spunea...

shi mie imi place Chelsea!!:)